Friday, July 17, 2009

VEMMA

You Are In Danger of Losing Your Site



Sudah hampir 5 bulan Hamba menyertai Vemma, iaitu sebuah bisnes 'Multi Level Marketing' (MLM).
Bisnes ini berasal dari USA sejak lebih 10 tahun yg lepas, tetapi baru bertapak dengan kukuh disana sejak 4 tahun yang lepas. Ramai yang telah berjaya menjadi jutawan, seperti Mr Matt Morrow dan Mr Clay Jackson. Kedua-dua mereka ini datang pertama kali ke Malaysia baru-baru ini pada 7hb Jun, 2009 sempena GALA Vemma Fast Start Training (VFT) dan Awards Ceremony yang diadakan di Hotel Singgahsana, Petaling Jaya.

Hamba rasa tercabar dengan kejayaan mereka. Mereka baru berumur awal 40an - dah jutawan! Mereka merupakan 'Direct Upline' kepada Pengasas Vemma di Malaysia, Norsalehin (Presidential Leader), Hazrul (Star Platinum), Razrul ( Star Platinum) dan Fariz ( Platinum) -- 4 orang anak muda dalam lingkungan umur dua puluhan! Syabas kepada mereka.

Hamba terpikat dengan bisnes MLM ini, kerana kecanggihannya. Memang hamba tak pernah percaya dengan MLM, sebab Hamba bukan pandai 'bercakap' dan 'menjual'. Hamba malu nak jumpa orang. Hamba tak ramai kawan. Dan Hamba tak ada masa nak melaksanakannya!

Satu hari bila Hamba 'surf' internet, ternampak iklan Vemma. Hamba daftar dan selepas itu Hamba tidak berpaling kebelakang lagi. Dah terpikat! Mana tidaknya, bisnes Vemma menggunakan internet, tak payah nak jumpa orang, dan tak perlu jual barang macam MLM yang lain -- hanya beli jus manggisnya yang berkhasiat sahaja (
http://www.vemmanggis.com/products.html ) serta bayar sistem vemmabuilder untuk Hamba layak aktif dalam bisnes.. Duduk kat meja makan (sambil makan, sambil buat bisnes), guna komputer dan sistem vemmabuilder yang canggih, dah boleh jana duit. Tak ada traffic jam, tak buang masa, tak habis minyak dan yang penting tak stress. Mudah-mudahan panjang umur dan PENUH SAKU.

Nak tahu lebih lagi, layari web Hamba http://www.worldbizmoney.com dan layari
http://www.vemmanggis.com dan http://www.manggis.biz.

No comments:

Post a Comment